تحلیل و بررسی نقاط روزانه سفارشهای خرید و فروش بازار جفت ارزهای عمده 

EurUsd :

در این زوج ارز اگر قیمت به همین صورت در بالای سطح ۱٫۳۵۶۴ (کف ابر ایچیموکوی روزانه)و ۱٫۳۵۲۰  تثبیت شود، اولین نشانه از تایید حرکت صعودی به سوی سطح ۱٫۳۶۶۹ (خط روند نزولی رسم شده) است.

خط میانگین متحرک ۳۰ روزه بولینجر باند نیز بر روی نرخ ۱٫۳۵۶۴ تشکیل شده است که در نزدیکی خط موینگ اوریج یا میانگین متحرک ۱۰۰ روزه قرار دارند.

اتفاقا برای امروز نیز اکثر سفارشات خرید یورو در دو مرحله نزدیکی ۱٫۳۵۵۰ بعدی در منطقه حول و حوش ۱٫۳۵۲۰ الی ۱٫۳۵۰۰ چیده شده اند که آخرین منطقه کف قیمت برای امروز محسوب می شود و قطعاً منطقه حمایت ۱٫۳۵۵۰ الی ۱٫۳۵۲۰ به نوسانات بیشتر بازار خواهد انجامید.

از سفارشات فروش نیز خبر می رسد که سه منطقه نزدیکی ۱٫۳۶۵۰ بعدی ۱٫۳۶۷۰ – ۱٫۳۶۸۰ الی نهایت ۱٫۳۷۰۰ دستورات فروش معامله گران می باشد و یورو در این نقاط ناگزیر به تصمیم فروشندگان تن خواهد داد.

از این رو می بایست در انتظار حرکت قیمت یورو در روندی خنثی مابین ۱٫۳۵۲۰ و ۱٫۳۶۵۰ بود و همگی در انتظار محرّکی برای شروع حرکت مانده اند. بنابراین برای امروز می توان در حدود منطقه ۱٫۳۵۵۰ تا ۱٫۳۵۲۰ با حد استاپ زیر ۱٫۳۵۰۰ وارد خرید و در نزدیکی منطقه ۱٫۳۶۵۰ ، ۱٫۳۶۷۰ و ۱٫۳۶۸۰ با حد استاپ بالای ۱٫۳۷۰۰ وارد فروش شد.

در زوج ارز دلار- ین ژاپن نیز سفارشات خرید امروز در سه مرحله نزدیکی ۱۰۴٫۲۰  و ۱۰۴٫۰۰ بعدی در منطقه ۱۰۳٫۷۰ تا ۱۰۳٫۶۰ و سفارشات فروش در منطقه نزدیکی ۱۰۴٫۶۰ الی ۱۰۴٫۷۰ چیده شده اند. در زوج ارز یورو – ین ژاپن نیز سفارشات خرید امروز در حدود ۱۴۱٫۵۰ و ۱۴۱٫۳۰ سفارشات فروش در حول و حوش ۱۴۲٫۲۰ و ۱۴۲٫۴۰ تا ۱۴۲٫۵۰ چیده شده اند.

در سایر تحولات در زوج ارز دلار آمریکا – فرانک سویس سفارشات خرید امروز در منطقه نزدیکی ۰٫۹۰۳۰ – ۰٫۹۰۲۵ الی ۰٫۹۰۰۰ سفارشات فروش در منطقه نزدیکی ۰٫۹۱۱۰ تا ۰٫۹۱۳۰ چیده شده اند.

نمودار روند تغییرات روزانه زوج ارز یورو – دلار آمریکا

یورو