تحلیل و بررسی نقاط روزانه سفارشهای خرید و فروش بازار جفت ارزهای عمده 

EurUsd :

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می فرمائید موج اخیر ایجاد شده در قیمت این زوج ارز یک موج بسیار قوی بوده و این موج می تواند قیمت را به سوی سطح نرخهای بالاتر از ۱٫۳۹۱۵ (بالاترین سطح سال ۲۰۱۴ تا کنون) برساند.

بنابر قضاوت اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال نمودار قیمت یورو در مقابل دلار، ادامه روند صعودی به احتمال زیاد شدت بیشتری به خود خواهد گرفت و قیمت در صورتیکه بتواند به بالای سطح ۱٫۳۹۱۵ برسد هدف بعدی ۱٫۴۰۰۰ را نمایان می سازد.

در اندیکاتور ایچیموکو خطوط تنکان سن و کیجون سن سیگنال خرید صادر کرده اند و برای امروز اکثر سفارشات خرید در حول و حوش ۱٫۳۸۵۰ و ۱٫۳۸۳۰ الی ۱٫۳۸۲۵ و بعدی در ۱٫۳۸۱۰ چیده شده اند .

لازم به ذکر است که امروز سفارشات فروش نیز به ترتیب در ۱٫۳۹۲۰ و ۱٫۳۹۲۵ و ۱٫۳۹۳۰ الی ۱٫۳۹۴۰ و ۱٫۳۹۵۰ وجود دارند.

با احتساب سیگنالهای اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال قیمت اندکی مایل است تا ابتدا به حدود حمایت مهم و قوی ۱٫۳۸۴۳ و ۱٫۳۸۳۴ برسد که البته قدرت این حرکت اصلاحی محدود است و فعلا با توجه به قدرت افزایشی قوی روند قیمت، پیش بینی می کنیم که در نزدیکی سطح ۱٫۳۸۴۳ و ۱٫۳۸۳۴ معامله گران وارد خرید با هدف ۱٫۳۹۰۰ و ۱٫۳۹۱۵ شوند.

برای امروز حد استاپ قیمت را می توان در زیر ۱٫۳۸۰۰ در نظر گرفت و اهداف اولیه امروز قیمت در ۱٫۳۹۰۰ و ۱٫۳۹۱۵ قرار دارد که در نمودار زیر مشاهده می فرمائید.

در زوج ارز دلار- ین ژاپن اکنون امروز در محدوده نزدیکی نرخهای ۱۰۲٫۵۰ و ۱۰۲٫۴۰ فرصتهای جدیدی برای خرید بوجود خواهد آمد و در منطقه ۱۰۳٫۴۰ و ۱۰۳٫۵۰ فرصتهای فروش بهتری ایجاد می شود.

در زوج ارز یورو – ین ژاپن نیز سفارشات خرید امروز در محدوده نزدیکی ۱۴۲٫۲۰ و ۱۴۲٫۰۰ سفارشات فروش در حدود منطقه ۱۴۳٫۴۰ و ۱۴۳٫۵۰ چیده شده اند.

در زوج ارز دلار استرالیا – دلار آمریکا نیز سفارشات خرید امروز در حوالی ۰٫۸۹۲۵ و ۰٫۸۹۲۰ سفارشات فروش نیز در منطقه ۰٫۹۰۴۰ و ۰٫۹۰۵۰ وجود دارند.

نمودار روند تغییرات روزانه زوج ارز یورو – دلار آمریکا

یورو