تحلیل و بررسی نقاط روزانه سفارشهای خرید و فروش بازار جفت ارزهای عمده

EurUsd:

امروز این زوج ارز بطور مشخص دارای تمایلات مثبت است که عمده دلیل آن رشد شاخص مدیران خرید کارخانه ای اروپا (PMI) در ماه آوریل می باشد که بالاترین سطح خود در طی ۳ ماهه گذشته رسید.

با این حال تغییر خاصی در تصویر تکنیکال این زوج دیده نمی شود و سفارشات خرید کماکان در منطقه ۱٫۳۸۰۰ تا ۱٫۳۷۷۵ چیده شده اند. در این زوج ارز معامله گران می بایست توجه داشته باشند که قیمت همچنان با مانع بسیار حمایت محکمی در منطقه ۱٫۳۸۰۰ و ۱٫۳۷۸۰ تا ۱٫۳۷۷۵ مواجه است.

احتمالاً همانند دیروز فرصتهایی برای خرید در این سطوح بوجود آید و برای امروز می بایست در محدوده ۱٫۳۸۴۰ و ۱٫۳۸۵۰ نسبت به حفظ سود و خروج در این محدوده با حد سود ۴۰ پیپ اقدام نمود.

همانگونه که در نمودار زیر مشخص است ابر ایچیموکوی که بین منطقه ۱٫۳۸۲۷ تا ۱٫۳۷۲۲ را پوشش داده است به عنوان حمایت بسیار مستحکم قیمت عمل می نماید.

چنانکه دیروز اشاره کردیم نشانه‌هایی که از تحلیل تکنیکال نمودار قیمت این زوج ارز توسط اندیکاتورهای تکنیکال به صورت بارز نمایان شده‌اند، حکایت از وجود دو حمایتی و سد محکم در منطقه ۱٫۳۸۰۰ تا ۱٫۳۷۷۵ برای جلوگیری از نزول بیشتر قیمت دارند و نمودار قیمت در صورت رسیدن به نزدیکی این محدوده باید وارد خرید با هدف ۱٫۳۸۴۰ و ۱٫۳۸۵۰ شد.

در سایر تحولات در زوج ارز دلار – ین ژاپن در حرکت نزولی، امروز سطوح حمایت ۱۰۲٫۱۵ و ۱۰۲٫۱۰ الی ۱۰۲٫۰۰ فرصتی برای ورود مجدد به پوزیشن خرید با هدف ۱۰۲٫۷۰ و ۱۰۲٫۷۵ الی ۱۰۲٫۹۰ است و پیشنهاد می شود در همین محدوده نسبت به تسویه خرید اقدام شود زیرا امروز برخی از سفارشات فروش این زوج ارز در این منطقه ۱۰۲٫۷۰ تا ۱۰۲٫۹۰ وجود دارند.

نمودار روند تغییرات روزانه زوج ارز یورو – دلار آمریکا

یورو