تحلیل چشم انداز روزانه قیمت جهانی مس و آلومینیم بازار فلزات لندن

امروز برای قیمت جهانی مس در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن به سطح مقاومت ۵۲۷۷ دلار/تن افزایش یابد که این موضوع را بررسی امواج الیوت ویو و سطوح فیبوناچی نشان داده است.

همانطور که در چارت پایین مشخص است قیمت مس در موج c قرار گرفته است که این سومین موج از چرخه سه موجی از سطح ۴۸۵۵ (پایین ترین سطح روز ۲۴ اوت) تشکیل شده است و در این موج از توانایی خوبی برای رسیدن به سطح ۵۵۰۱ (خط فیبوناچی ۱۰۰ درصدی) برخوردار است.

در چارت پایین به وضوح مشخص است که موج c توانسته به بالای سطح مقاومت ۵۲۰۸ (خط فیبوناچی ۵۰ درصدی) برسد و مقاومت بعدی بر روی سطح ۵۲۷۷ (خط فیبوناچی ۶۱٫۸ درصدی) واقع شده است و اگر این سطح نیز با قدرت شکسته شود زمینه را برای صعود بیشتر به سطح ۵۳۶۳ (خط فیبوناچی ۷۶٫۴ درصدی) فراهم می آورد.

روند فعلی مس نشان دهنده شتاب حرکت در امتداد حرکت صعودی است و بسته شدن قیمت در بالای سطح مقاومت ۵۲۰۸ تاییدی برای امتداد حرکت افزایشی به ترتیب به سوی سطوح ۵۲۷۷ و ۵۳۶۳ خواهد بود که هر یک از این سطوح به ترتیب بر روی خطوط فیبوناچی ۶۱٫۸ درصدی و ۷۶٫۴ درصدی قرار دارند.

این موضوع می تواند روند صعودی مس را بیشتر به جلو هدایت کند و پیش بینی ما برای امروز تقویت مس در بازار بورس فلزات لندن به ترتیب به سوی سطوح ۵۲۷۷ و ۵۳۶۳ دلار/تن است که در چارت پایین مشاهده می کنید. با هم منتظر می مانیم.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن مس در بازار بورس فلزات لندن

مس

امروز برای قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن به سطح ۱۵۹۸ دلار/تن افزایش یابد که این حرکت را شکسته شدن سطح مقاومت ۱۵۸۱ تایید کرده است.

همانطور که در چارت پایین دیده می شود سطح مقاومت قیمت آلومینیم بر روی خط فیبوناچی ۵۰ درصدی از موج افزایشی ۱۵۰۶ (پایین ترین سطح روز ۲۴ اوت) به ۱۶۵۵٫۵۰ (بالاترین سطح روز ۹ سپتامبر) تشکیل شده است.

براساس آنچه که در نمودار زیر دیده می شود سطح مقاومت بعدی قیمت آلومینیم بر روی ۱۵۹۸ (خط فیبوناچی ۳۸٫۲ درصدی) قرار دارد که اگر از بالا این سطح شکسته شود باعث تقویت قیمت آلومینیم به سطح ۱۶۲۰ (خط فیبوناچی ۲۳٫۶ درصدی) می شود.

از دیدگاه تحلیل تکنیکال بررسی امواج الیوت ویو نشان می دهد که قیمت آلومینیم آلیاژی در موج افزایشی c دیده می شود که سومین موج از چرخه سه موجی از سطح ۱۵۰۶ (پایین ترین سطح روز ۲۴ اوت) است و این موج می تواند به منزله افزایش قیمت به سطح ۱۶۳۴ (خط فیبوناچی ۶۱٫۸ درصدی) شود.

روند فعلی قیمت آلومینیم آلیاژی نشان دهنده شتاب حرکت در امتداد حرکت صعودی در موج مشخص شده است و انتظار داریم که این موج قیمت آلومینیم آلیاژی را به ترتیب تا سطوح ۱۵۹۸ ، ۱۶۲۰ و ۱۶۳۴ هدایت کند و تا زمانی که قیمت در بالای سطح حمایت ۱۵۶۳ دلار/تن قرار دارد، احتمال رسیدن به اهداف مشخص شده بسیار زیاد است که در چارت پایین به وضوح مشخص شده است.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن

آلومینیم