تحلیل چشم انداز روزانه قیمت جهانی مس و آلومینیم بازار فلزات لندن

امروز برای قیمت جهانی مس در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن سطح مقاومت ۴۷۷۷ دلار/تن را لمس کند و اگر این سطح با قدرت شکسته شود سیگنال خرید تا سطح مقاومت بعدی ۴۸۳۲ صادر خواهد کرد.

همانطور که در چارت پایین مشخص است قیمت مس سطح مقاومت ۴۷۳۷ (خط فیبوناچی ۷۶٫۴ درصدی) از موج افزایشی C یعنی سومین موج از چرخه سه موجی از سطح ۴۳۱۸ (پایین ترین سطح ۱۵ ژانویه) را شکسته است و در این موج قادر است تا سطح مقاومت بعدی ۴۸۳۲ (خط فیبوناچی ۱۰۰ درصدی) افزایش یابد.

در نمودار زیر با این حال برای امروز نزدیک ترین هدف مس را می بایست بر روی سطح ۴۷۷۷ (خط فیبوناچی ۸۶٫۴ درصدی) در نظر گرفت و الگوی کنج یا گوه بین ۲۹ دسامبر ۲۰۱۵ و ۱ مارس ۲۰۱۶ هدف افزایشی ۵۰۰۰ را نشان می دهد که در نمودار پایین دیده می شود.

برای امروز هر گونه حرکت اصلاحی محدود به سطح حمایت ۴۶۹۵ می باشد که این سطح محل برخورد قیمت به خط روند بالایی رسم شده از الگوی گوه می باشد. قیمت این فلز در تلاش برای عبور از سطح مقاومت ۴۷۳۷ است که اگر محقق شود، احتمال صعود قیمت تا سطح ۴۷۷۷ بوجود خواهد آمد.

از این رو روند قیمت جهانی مس فعلا افزایشی است و برای ورود جدید به خرید باید منتظر سیگنال شکست سطح مقاومت ۴۷۷۷ باشیم و طبق سیگنال های اندیکاتورها در تحلیل تکنیکال مس فعلا باید شاهد صعود قیمت باشیم و هدف بعدی قیمت برای صعود سطح مقاومت ۴۸۳۲ دلار/تن قرار دارد که در چارت پایین مشاهده می کنید.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن مس در بازار بورس فلزات لندن

مس

امروز برای قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم که قیمت آن سطح مقاومت ۱۵۸۵ دلار/تن را بشکند و تا حدود سطح مقاومت بعدی ۱۶۴۱ افزایش یابد که این حرکت افزایشی را در نمودار پایین بررسی سطوح فیبوناچی نشان داده است. از این رو، ورود به پوزیشن های خرید در بالای سطح مقاومت ۱۵۸۵ فرصت مناسبی برای خریداران با هدف ۱۶۴۱ است که در چارت پایین مشاهده می کنید.

در چارت پایین به وضوح مشخص است که هر چند قیمت آلومینیم آلیاژی مدتی در پایین این سطح مقاومت در نوسان بوده است اما خود را بالای سطح حمایت ۱۵۶۱ تثبیت کرده است و این سطح محل برخورد قیمت به خط فیبوناچی ۲۳٫۶ درصدی از موج نزولی ۱۹۷۷ (بالاترین سطح ۶ مه ۲۰۱۵) به ۱۴۳۲ قرار دارد. این موضوع نشان می دهد که همچنان تقاضای خرید پابرجاست و از این رو، تمرکز می بایست بر ادامه روند افزایشی قیمت آلومینیم آلیاژی به سوی سطح مقاومت ۱۵۸۵ و پس از آن سطح ۱۶۴۱ باشد.

سطح مقاومت بعدی قیمت آلومینیم آلیاژی بر روی سطح ۱۶۴۱ (خط فیبوناچی ۳۸٫۲ درصدی) دیده می شود و در چارت پایین بررسی سطوح فیبوناچی دیگر این بار از موج نزولی ۲۰۷۸ (بالاترین سطح ۶ نوامبر ۲۰۱۴) به ۱۴۳۲ (پایین ترین سطح ۲۳ نوامبر ۲۰۱۵) سطح مقاومت را بر روی ۱۵۸۵ نشان می دهد که بر روی خط فیبوناچی ۲۳٫۶ درصدی وجود دارد و برای امروز افزایش قیمت آلومینیم آلیاژی به سطح ۱۶۰۰ تاییدی در جهت شکسته شدن سطح مقاومت ۱۵۸۵ دلار/تن می باشد.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن

آلومینیم