تحلیل چشم انداز روزانه قیمت جهانی اونس طلا

امروز برای قیمت جهانی اونس طلا پیش بینی می کنیم قیمت آن سطح مقاومت ۱۲۷۳ را بشکند و به ترتیب تا سطوح ۱۲۷۸ و ۱۲۸۲ افزایش یابد و ممکن است اگر شدت افزایش بیشتر باشد حتی به هدفهای افزایشی ۱۲۸۸ و ۱۲۹۷ دست یابد.

همانطور که در چارت پایین مشخص است این نوسانات قیمت اونس طلا از بالاترین سطح ۴ مارس یعنی سطح ۱۲۷۹ یک الگوی مثلث را بوجود آورده است که تبدیل به یک الگوی افزایشی شده است که این موضوع را حرکت صعودی پس از آن تایید کرده است.

بررسی و تجزیه و تحلیل این الگو هدف صعودی ۱۲۸۸ را نشانه گرفته است که این سطح بر روی خط فیبوناچی ۱۲۳٫۶ درصدی از موج افزایشی ۳ یعنی سومین موج از چرخه پنج موجی از سطح ۱۱۹۰ (پایین ترین سطح ۱۶ فوریه) است.

با این حال برای امروز هدف واقع بینانه ما افزایش تا حدود سطوح ۱۲۷۸ و ۱۲۸۲ می باشد که هر یک از این سطوح به ترتیب بر روی خطوط فیبوناچی ۱۰۷ درصدی و ۱۱۴٫۶ درصدی قرار دارند.

در حرکت نزولی سطح حمایت ۱۲۵۸ (خط فیبوناچی ۷۶٫۴ درصدی) وجود دارد که تنها شکست آن باعث برگشت قیمت اونس طلا به سوی سطح ۱۲۵۰ (خط فیبوناچی ۶۱٫۸ درصدی) می گردد و خریداران اونس طلا از این شرایط به نفع خود بهره خواهند گرفت.

با توجه به تغییر و تحولات تکنیکال و فاندامنتال و گمانه زنی ها از اینکه به احتمال زیاد هفته آینده بانک مرکزی آمریکا تغییری در میزان نرخ بهره خود اعمال نخواهد کرد، پیش بینی ما برای امروز، تقویت اونس طلا است که در چارت پایین مشاهده می کنید. با هم منتظر می مانیم.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی اونس طلا

اونس طلا