تحلیل چشم انداز روزانه قیمت جهانی مس و آلومینیم بازار فلزات لندن

امروز برای قیمت جهانی مس در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن بین منطقه خنثی ۴۷۴۷ و ۴۷۸۸ دلار/تن در نوسان باشد و بعد از شکسته شدن یکی از سطوح فوق جهت آن مشخص گردد. از این رو حرکت این فلز در روندی نامشخص قرار گرفته است و اکنون به نظر می رسد که احتمال تشکیل یک روند خنثی وجود دارد.

همانطور که در نمودار تایم فریم ۱ ساعته پایین زیر دیده می شود این منطقه خنثی بین خطوط فیبوناچی ۲۳٫۶ درصدی و ۳۸٫۲ درصدی از موج افزایشی ۴۹۶۰ (بالاترین سطح ۴ جولای) به ۴۶۸۲ (پایین ترین سطح ۸ جولای) تشکیل شده اند که در چارت پایین مشاهده می فرمایید.

برای امروز چنانچه قیمت مس به بالای سطح ۴۷۸۸ (خط فیبوناچی ۳۸٫۲ درصدی) برسد تاییدی در جهت الگوی سر و شانه وارونه با هدف افزایشی ۴۸۹۴ (خط فیبوناچی ۷۶٫۴ درصدی) می باشد و البته هدف واقع بینانه را می توان در سطوح ۴۸۲۱ (خط فیبوناچی ۵۰ درصدی) یا ۴۸۵۳ (خط فیبوناچی ۶۱٫۸  درصدی) پیش بینی کرد.

این در حالی است در حرکت نزولی شکسته شدن سطح حمایت ۴۷۴۷ (خط فیبوناچی ۲۳٫۶ درصدی) منجر به کاهش قیمت مس تا سطح ۴۶۸۲ دلار/تن خواهد شد. بنابراین برای امروز در حال حاضر انتظار می رود حرکت قیمت مس در روندی خنثی ادامه دارد تا زمانیکه یکی از سطوح مقاومت یا حمایت بطور کامل شکسته شوند و حرکت در مسیری مشخص ادامه یابد.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن مس در بازار بورس فلزات لندن

مس

امروز برای قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن بین منطقه خنثی ۱۶۴۴ و ۱۶۵۶ دلار/تن در نوسان باشد و بعد از شکسته شدن یکی از سطوح فوق جهت آن مشخص گردد. از این رو حرکت این فلز در روندی نامشخص قرار گرفته است و اکنون به نظر می رسد که احتمال تشکیل یک روند خنثی وجود دارد.

همانطور که در نمودار تایم فریم ۱ ساعته پایین زیر دیده می شود این منطقه خنثی بین خطوط فیبوناچی ۵۰ درصدی و ۶۱٫۸ درصدی از موج افزایشی c یعنی سومین موج از چرخه سه موجی از سطح ۱۵۳۸ (پایین ترین سطح ۲ ژوئن) تشکیل شده اند که در چارت پایین مشاهده می فرمایید.

برای امروز چنانچه قیمت آلومینیم آلیاژی به بالای سطح ۱۶۵۶ (خط فیبوناچی ۶۱٫۸ درصدی) برسد تاییدی در جهت افزایش قیمت به سوی سطح ۱۶۷۱ می باشد و این موضوع را قرار گرفتن قیمت در بالای خط روند افزایشی رسم شده در چارت پایین مشخص کرده است. از این رو در حال حاضر انتظار می رود حرکت قیمت در روندی خنثی ادامه یابد تا زمانیکه یکی از سطوح مقاومت یا حمایت بطور کامل شکسته شود و حرکت در مسیری مشخص ادامه یابد.

این در حالی است در حرکت نزولی شکسته شدن سطح حمایت ۱۶۴۴ منجر به کاهش قیمت آلومینیم آلیاژی تا سطح حمایت بعدی ۱۶۳۱ دلار/تن (بر روی خط فیبوناچی ۳۸٫۲ درصدی و مماس با خط روند افزایشی رسم شده) خواهد شد که در نمودار زیر مشاهده می فرمایید.

بنابراین برای امروز در حال حاضر انتظار می رود حرکت قیمت آلومینیم آلیاژی در روندی خنثی ادامه دارد تا زمانیکه یکی از سطوح مقاومت یا حمایت بطور کامل شکسته شوند و حرکت در مسیری مشخص ادامه یابد. در نمودار زیر، روند احتمالی حرکت آتی قیمت آلومینیم آلیاژی و هدف های بعدی آن مشخص شده است.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن

آلومینیم