تحلیل چشم انداز روزانه قیمت نفت خام و برنت دریای شمال

امروز برای قیمت نفت خام سبک آمریکا پیش بینی می کنیم با شکست سطح مقاومت ۴۵٫۸۷ دلار/بشکه قیمت آن تا سطح ۴۷٫۰۸ و پس از آن سطح ۴۷٫۴۵ افزایش یابد و هر گونه حرکت اصلاحی و نزولی محدود به سطوح حمایت ۴۵٫۴۳ و ۴۴٫۸۴ خواهد بود که در چارت ۱ ساعته پایین به وضوح مشخص است.

همانطور که در چارت پایین دیده می شود این سطح مقاومت ۴۵٫۸۷ بر روی خط فیبوناچی ۶۱٫۸ درصدی تشکیل شده است که شکست کامل آن موجب افزایش قیمت تا سطوح ۴۷٫۰۸ و ۴۷٫۴۵ می شود. پیش بینی ما برای امروز تقویت قیمت نفت آمریکا است. اکنون این احتمال قوی وجود دارد که بار دیگر شاهد ادامه روند صعودی قیمت نفت آمریکا باشیم.

اظهارات الکساندر نوآک وزیر انرژی روسیه که گفته بود روسیه آماده است تا با اعضای تولیدکنندگان نفت و غیر عضو اوپک بر سر موضوع فریز نفتی مذاکره کند باعث افزایش قیمت نفت آمریکا شده است و همانطور که روز گذشته گفتیم اظهارات اخیر مقامات عربستان و روسیه کافی است تا روند حرکت بازار نفت نیز تحت شعاع قرار گیرد.

بنابراین خریداران نفت آمریکا از این شرایط به نفع خود تا سطوح ۴۷٫۰۸ و ۴۷٫۴۵ دلار/بشکه بهره خواهند گرفت که این اهداف را در نمودار پایین برای قیمت نفت آمریکا مشاهده می فرمایید. در نمودار زیر، روند احتمالی حرکت آتی قیمت نفت آمریکا و هدف بعدی آن مشخص شده است. با خبر فردا آمار موجودی ذخایر هفتگی نفت آمریکا قطعاً شاهد نوسانات قابل توجهی خواهیم بود.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت نفت خام سبک آمریکا

نفت خام

امروز برای قیمت نفت برنت دریای شمال پیش بینی می کنیم با شکست سطح مقاومت ۴۸٫۵۲ دلار/بشکه قیمت آن تا سطح ۴۹٫۳۵ و پس از آن سطح ۵۰٫۱۸ افزایش یابد و هر گونه حرکت اصلاحی و نزولی محدود به سطوح حمایت ۴۷٫۷۲ و ۴۷٫۱۹ خواهد بود که در چارت ۱ ساعته پایین به وضوح مشخص است.

در چارت پایین این سطح مقاومت ۴۸٫۵۲ بر روی خط فیبوناچی ۶۱٫۸ درصدی تشکیل شده است که شکست کامل آن موجب افزایش قیمت تا سطوح ۴۹٫۳۵ و ۵۰٫۱۸ می شود. پیش بینی ما برای امروز تقویت قیمت نفت برنت است. اکنون این احتمال قوی وجود دارد که بار دیگر شاهد ادامه روند صعودی قیمت نفت برنت باشیم.

اظهارات الکساندر نوآک وزیر انرژی روسیه که گفته بود روسیه آماده است تا با اعضای تولیدکنندگان نفت و غیر عضو اوپک بر سر موضوع فریز نفتی مذاکره کند باعث افزایش قیمت نفت برنت شده است و همانطور که روز گذشته گفتیم اظهارات اخیر مقامات عربستان و روسیه کافی است تا روند حرکت بازار نفت نیز تحت شعاع قرار گیرد.

بنابراین خریداران نفت برنت از این شرایط به نفع خود تا سطوح ۴۹٫۳۵ و ۵۰٫۱۸ دلار/بشکه بهره خواهند گرفت که این اهداف را در نمودار پایین برای قیمت نفت برنت دریای شمال مشاهده می فرمایید. در نمودار زیر، روند احتمالی حرکت آتی قیمت نفت برنت و هدف بعدی آن مشخص شده است. با خبر فردا آمار موجودی ذخایر هفتگی نفت آمریکا قطعاً شاهد نوسانات قابل توجهی خواهیم بود.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت نفت برنت دریای شمال بازار لندن

نفت برنت