تحلیل چشم انداز روزانه قیمت جهانی مس و آلومینیم بازار فلزات لندن

امروز برای قیمت جهانی مس در بازار بورس فلزات لندن دلیلی برای تغییر تحلیل قبلی وجود ندارد و پیش بینی می کنیم قیمت آن به سوی سطوح ۴۷۹۰ و ۴۸۱۰ دلار/تن اصلاح کند که این موضوع را عدم توانایی قیمت در تثبیت پایین سطح حمایت ۴۷۴۸ به وضوح نشان داده است. در نمودار زیر، روند احتمالی حرکت آتی مس و هدف بعدی آن مشخص شده است.

در حال حاضر، حرکت قیمت جهانی مس در بالای سطح حمایت ۴۷۴۸ (خط فیبوناچی ۱۰۷ درصدی) قرار دارد و از این رو می بایست به انتظار برگشت و اصلاح قیمت تا سطوح ۴۷۹۰ و ۴۸۱۰ ماند. همانطور که در نمودار تایم فریم یک ساعته پایین مشخص است این محدوده بر روی خطوط فیبوناچی ۸۶٫۴ درصدی و ۷۶٫۴ درصدی تشکیل شده اند و معامله گران مس در انتظار اصلاح قیمت مس به این سطوح هستند.

بدین ترتیب برای امروز تثبیت قیمت مس در بالای سطح حمایت ۴۷۴۸ (خط فیبوناچی ۱۰۷ درصدی) می تواند مسیر حرکت مس به سوی سطوح ۴۷۹۰ و ۴۸۱۰ را مشخص کند. از نظر تحلیل تکنیکال شکسته شدن سطح ۴۷۹۰ (خط فیبوناچی ۸۶٫۴ درصدی) پتانسیل ورود خریداران با حد تارگت ۴۸۱۰ (خط فیبوناچی ۷۶٫۴ درصدی) را دارد. از این رو برای امروز از آنجایی که قیمت موفق به شکست و تثبیت پایین سطح حمایت ۴۷۴۷ نشده است احتمال برگشت و اصلاح قیمت به سوی سطوح ۴۷۹۰ و ۴۸۱۰ وجود دارد که در نمودار زیر مشاهده می فرمایید.

بنابراین طبق تحلیل تکنیکال بدین دلیل حرکت قیمت مس کاملاً در حرکت اصلاحی است، خصوصاً تثبیت قیمت مس در بالای سطح حمایت ۴۷۴۸ (خط فیبوناچی ۱۰۷ درصدی) حرکت اصلاحی را تا سطوح ۴۷۹۰ و ۴۸۱۰ به همراه خواهد داشت و در حرکت نزولی نیز معامله گران برای فروش مس تنها از پایین سطح ۴۷۴۸ با حد تارگت ۴۷۱۵ دلار/تن (خط فیبوناچی ۱۲۳٫۶ درصدی) وارد عمل خواهند شد که در چارت پایین مشخص شده است.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن مس در بازار بورس فلزات لندن

مس

امروز برای قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن به سوی سطوح مقاومت ۱۶۸۷ و ۱۶۸۹ دلار/تن افزایش یابد و اگر قیمت آلومینیم آلیاژی بتواند به بالای سطح مقاومت ۱۶۷۵ (خط فیبوناچی ۷۶٫۴ درصدی) برسد موجب افزایش قیمت آن به سوی سطوح ۱۶۸۷ و ۱۶۸۹ می شود که در نمودار زیر به وضوح مشاهده می فرمایید.

همانطور که در چارت تایم فریم روزانه زیر دیده می شود این سطح مقاومت ۱۶۷۵ بر روی خط فیبوناچی ۷۶٫۴ درصدی وجود دارد که قیمت هم اکنون در تلاش برای شکست این سطح مقاومت می باشد که اگر موفق به شکست آن شود سیگنال خرید تا سطوح اشاره شده صادر خواهد کرد.

از این رو در حرکت صعودی، معامله گران برای خرید آلومینیم آلیاژی در موج افزایشی c از نرخهای بالای سطح ۱۶۷۵ با حد تارگت های ۱۶۸۷ و ۱۶۸۹ وارد عمل خواهند شد که این سطوح بر روی خطوط فیبوناچی ۸۶٫۴ درصدی و ۱۰۰ درصدی تشکیل شده اند و شکسته شدن سطح مقاومت ۱۶۷۵ در روزهای آتی موجب افزایش بیشتر به سوی سطح ۱۷۰۳ می شود و این هدف را در نمودار زیر بر روی خط فیبوناچی ۱۰۰ درصدی مشاهده می کنید.

در چارت پایین به وضوح مشخص است که حرکت قیمت آلومینیم آلیاژی در بالای سطح مقاومت ۱۶۷۵ افزایشی است و زمینه ساز صعود دوباره تا سطوح ۱۶۸۷ و ۱۶۸۹ در کوتاه مدت را فراهم خواهد ساخت و پیش بینی ها نشان می دهد که معامله گران همچنان قصد افزایش قیمت آلومینیم آلیاژی با هدف های اولیه ۱۶۸۷ و ۱۶۸۹ را دارند که در نمودار پایین مشاهده می فرمایید.

در نمودار زیر، روند احتمالی حرکت آتی قیمت آلومینیم آلیاژی و هدف بعدی آن به وضوح مشخص شده اند و برای امروز معامله گران با توجه به قرار گرفتن قیمت آن در بالای سطح مقاومت ۱۶۷۱ (خط فیبوناچی ۷۶٫۴ درصدی) در انتظار شکست سطح مقاومت ۱۶۷۵ (خط فیبوناچی ۷۶٫۴ درصدی) و افزایش قیمت تا سطوح ۱۶۸۷ و ۱۶۸۹ هستند.

بنابراین برای امروز در انتظار تحولات بازار و افزایش قیمت این فلز به تارگت های اشاره شده در چارت پایین خواهیم بود و این تحولات تکنیکال می توانند، هدایت روند حرکت بازار را بر عهده گیرد و پیش بینی می کنیم، حرکت به افزایش قیمت آلومینیم آلیاژی به ترتیب تا سطوح ۱۶۸۷ و ۱۶۸۹ دلار/تن موجب شود که این اهداف را در چارت پایین به وضوح مشاهده می فرمایید.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن

آلومینیم