تحلیل چشم انداز روزانه قیمت جهانی مس و آلومینیم بازار فلزات لندن

امروز برای قیمت جهانی مس در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت سطح مقاومت ۵۶۹۶ دلار در هر تن را لمس کند و اگر این سطح مقاومت با قدرت شکسته شود سیگنال افزایش به سوی سطح مقاومت بعدی ۵۸۲۲ صادر خواهد کرد که این هدف را در نمودار پایین مشاهده می کنید.

همانطور که در چارت تایم فریم یک ساعته پایین مشاهده می فرمایید هر یک از این سطوح مقاومت به ترتیب بر روی خطوط فیبوناچی ۲۳٫۶ درصدی و ۱۴٫۶ درصدی از موج افزایشی ۴۶۳۳ (پایین ترین سطح ۲۰ اکتبر) به ۶۰۲۵ (بالاترین سطح ۱۱ نوامبر) تشکیل شده اند.

از منظر تحلیل تکنیکال بدون شک تمایلات صعودی بازار بعد از افت شدید قیمت از سطح ۶۰۲۵ خنثی شده است و همانطور که در نمودار پایین دیده می شود این موج کاهشی در قالب موج (۴) یعنی چهارمین موج از چرخه پنج موجی شکل گرفته است و این موج به تدریج در موج (۵) یعنی آخرین موج به نرخهای بالا معکوس خواهد شد.

لازم به ذکر است در حرکت نزولی تنها به شرط شکسته شدن سطح حمایت ۵۴۹۳ (خط فیبوناچی ۳۸٫۲ درصدی) منجر کاهش قیمت جهانی مس به سوی سطح ۵۳۲۹ می شود که این سطح در نمودار پایین بر روی خط فیبوناچی ۵۰ درصدی مشخص شده است.

در نمودار بعدی امروز برای قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن دوباره سطح مقاومت ۱۷۹۷ را لمس کند و اگر این سطح مقاومت با قدرت شکسته شود سیگنال خرید تا سطح مقاومت بعدی ۱۸۳۵ صادر خواهد کرد که این هدف را در نمودار روزانه پایین به وضوح مشاهده می کنید.

همانطور که در چارت روزانه زیر مشخص است قیمت آلومینیم آلیاژی در موج افزایشی قدرتمند C قرار گرفته است که سومین موج از چرخه سه موجی از سطح ۱۴۳۲ (پایین ترین سطح ۲۳ نوامبر ۲۰۱۵) می باشد. به باور ما این موج از قدرت و توانایی زیادی برای افزایش به سوی سطح مقاومت ۱۸۳۵ (خط فیبوناچی ۱۰۰ درصدی) برخوردار است.

در نمودار پایین سطح مقاومت ۱۷۹۷ باعث اصلاح سطحی قیمت شده است که انتظار داریم در حوالی حمایت ۱۷۲۹ متوقف شود. بنابراین در قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی مقاومت ۱۷۹۷ سرنوشت امروز قیمت آلومینیم آلیاژی را تعیین خواهد کرد. در صورت شکسته شدن آن، حرکت افزایشی با شدت بیشتری به سوی ۱۸۳۵ دلار در هر تن ادامه خواهد یافت که در نمودار روزانه پایین مشاهده می کنید.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن مس در بازار بورس فلزات لندن

مس

نمودار روند تغییرات تایم فریم روزانه قیمت جهانی هر تن آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن

آلومینیم