تحلیل چشم انداز روزانه قیمت جهانی مس و آلومینیم بازار فلزات لندن

امروز برای قیمت جهانی مس در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن تا محدوده ۵۶۹۲ و ۵۷۷۱ دلار در هر تن افزایش یابد که این موضوع را شکسته شدن سطح مقاومت ۵۶۱۴ در چارت یک ساعته پایین به وضوح نشان داده است.

همانطور که در نمودار زیر دیده می شود این موج افزایشی کنونی در قالب موج B یعنی سومین موج از چرخه سه موجی از سطح ۶۰۲۵ (بالاترین سطح ۱۱ نوامبر) تشکیل شده است و بررسی سطوح فیبوناچی ریتریسمنت از موج نزولی ۶۰۲۵ به ۵۳۶۰ (پایین ترین سطح ۱۵ نوامبر) نشان می دهد که قیمت مس به بالای سطح مقاومت ۵۶۱۴ افزایش یافته است و برای امروز سیگنال افزایش به سوی سطوح مقاومت بعدی ۵۶۹۲ و ۵۷۷۱ صادر کرده است.

لازم به ذکر است برای امروز هر گونه حرکت اصلاحی محدود به سطح حمایت ۵۶۱۴ (خط فیبوناچی ۳۸٫۲ درصدی) می باشد و بعد از آن سطح حمایت بعدی بر روی ۵۵۱۷ (خط فیبوناچی ۲۳٫۶ درصدی) دیده می شود. در مجموع پیش بینی ما برای امروز تقویت قیمت جهانی مس به محدوده ۵۶۹۲ و ۵۷۷۱ در چارت پایین است. با هم منتظر می مانیم.

در نمودار بعدی امروز برای قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن تا سطح مقاومت بعدی ۱۷۵۰ صعود کند که این حرکت افزایشی را قرار گرفتن قیمت در بالای سطح مقاومت ۱۷۲۳ نشان داده است.

همانطور که در نمودار زیر می بینید این سطح مقاومت بر روی خط فیبوناچی ۳۸٫۲ درصدی از موج افزایشی ۱۶۰۸ (پایین ترین سطح ۲۰ اکتبر) به ۱۷۹۴ (بالاترین سطح ۱۱ نوامبر) تشکیل شده بود که شکسته شده است و مقاومت بعدی بر روی سطح ۱۷۵۰ قرار دارد.

بررسی سطوح فیبوناچی ریتریسمنت دیگر از موج کاهشی ۲۱۱۹ (بالاترین سطح ۲۹ اوت ۲۰۱۴) به ۱۴۳۲ (پایین ترین سطح ۲۳ نوامبر) به هدف افزایشی ۱۷۷۶ (خط فیبوناچی ۵۰ درصدی) اشاره دارد که به عنوان سطح مقاومت قیمت عمل کرده است و باعث برگشت و پول بک قیمت به سوی خط روند نزولی رسم شده از سطح ۲۸۰۰ (بالاترین سطح ۴ مه ۲۰۱۱) گردیده است.

لازم به ذکر است برای امروز هر گونه حرکت اصلاحی قیمت آلومینیم آلیاژی محدود به سطح حمایت ۱۶۹۴ دلار در هر تن (خط فیبوناچی ۳۸٫۲ درصدی) و مماس با خط روند نزولی رسم شده می باشد. در نمودار زیر، روند احتمالی حرکت آتی این فلز و هدف های بعدی آن به وضوح مشخص شده است.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن مس در بازار بورس فلزات لندن

مس

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن

آلومینیم

نمودار روند تغییرات تایم فریم روزانه قیمت جهانی هر تن آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن

آلومینیم