تحلیل چشم انداز روزانه قیمت جهانی مس و آلومینیم بازار فلزات لندن

امروز برای قیمت جهانی مس در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن به سطح ۵۷۲۴ دلار در هر تن ریزش کند که این موضوع را قرار گرفتن قیمت در موج نزولی (c) در نمودار پایین نشان داده است.

همانطور که در چارت پایین دیده می شود این سومین موج از چرخه سه موجی از سطح ۶۲۰۴ (بالاترین سطح ۱۳ فوریه) می باشد و این مساله موجب شده که قیمت آن برای مدتی به پایین سطح حمایت ۵۷۷۴ کاهش یابد که این سطح حمایت بر روی خط فیبوناچی پروجکشن ۸۶٫۴ درصدی است.

این احتمال قویا وجود دارد که قیمت آن تا سطح ۵۷۲۴ کاهش یابد. این سطح حمایت ۵۷۷۴ در نزدیکی سطح حمایت ۵۷۵۵ (پایین ترین سطح ۳ فوریه) شکل گرفته است و این منطقه موجب تشکیل حرکت اصلاحی شده است که انتظار داریم این حرکت اصلاحی در حوالی سطح مقاومت ۵۸۱۰ متوقف شود.

از نظر تحلیل تکنیکال استراتژیک می بایست حتما قیمت مس به پایین سطح ۵۷۶۶ کاهش یابد تا بتواند به تارگت ۵۷۲۴ کاهش یابد و برای امروز هر گونه حرکت اصلاحی و افزایشی محدود به سطح مقاومت ۵۸۱۰ (خط فیبوناچی پروجکشن ۷۶٫۴ درصدی) خواهد بود که در نمودار پایین مشاهده می فرمائید.

در نمودار بعدی امروز برای قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن تا سطح مقاومت ۱۹۲۰ افزایش یابد که این موضوع را قرار گرفتن قیمت در بالای سطح حمایت ۱۹۵۷ و شکسته شدن سطح مقاومت ۱۸۸۰ نشان داده است.

همانطور که در چارت پایین دیده می شود این سطح مقاومت ۱۹۲۰ بر روی خط فیبوناچی ریتریسمنت ۷ درصدی از موج افزایشی ۱۴۳۲ (پایین ترین سطح ۲۳ نوامبر ۲۰۱۵) به ۱۹۵۷ (بالاترین سطح ۱ مارس) تشکیل شده است و مقاومت بعدی بر روی سطح ۱۹۲۰ دیده می شود.

در حرکت نزولی چنانچه سطح حمایت ۱۸۸۰ با قدرت شکسته شود منجر به کاهش قیمت آن به سوی سطح حمایت ۱۸۵۷ می شود که این سطح بر روی خط فیبوناچی ۶۱٫۸ درصدی از موج نزولی ۲۱۱۹ (بالاترین سطح ۲۹ اوت ۲۰۱۴) به ۱۴۳۲ دلار در هر تن قرار گرفته است. در نمودار بعدی، روند احتمالی حرکت آتی قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی و هدف بعدی آن به وضوح مشخص شده است.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن مس در بازار بورس فلزات لندن

نمودار روند تغییرات تایم فریم روزانه قیمت جهانی هر تن آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن