تحلیل چشم انداز روزانه قیمت جهانی مس و آلومینیم بازار فلزات لندن

امروز برای قیمت جهانی مس در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن تا سطح ۵۷٫۰۹ دلار در هر تن کاهش یابد و سیگنال فروش صادر کند و این موضوع را شکسته شدن سطح حمایت ۵۷۷۴ در نمودار تایم فریم یک ساعته پایین به وضوح نشان داده است.

همانطور که در چارت پایین قیمت مس مشخص است این سطح حمایت ۵۷۷۴ بر روی خط فیبوناچی پروجکشن ۳۸٫۲ درصدی از موج نزولی C به عبارتی سومین موج از یک موج اصلاحی می باشد که این موج از سطح ۶۲۰۴ (بالاترین سطح ۱۳ فوریه) آغاز شده است.

از نظر تحلیل تکنیکال سطح حمایت بعدی بر روی ۵۷۰۹ دیده می شود که اگر این سطح حمایت هم شکسته شود منجر به صدور سیگنال فروش دیگر و کاهش بیشتر مس به سطح ۵۶۴۳ خواهد شد. از منظر تحلیل تکنیکال موج C در بیشترین قدرت نزولی خود می تواند قیمت مس را تا سطح ۵۴۳۳ پاین بکشاند.

در حرکت افزایشی نیز سطح مقاومت بر روی ۵۷۴۴ دیده می شود که تنها به شرط شکست و تثبیت کندل دو ساعته بالای آن موجب افزایش به سطح ۵۸۵۴ (خط فیبوناچی پروجکشن ۲۳٫۶ درصدی) می شود. در چنین وضعیتی که قیمت مس پایین سطح ۵۷۴۴ قرار دارد، فروشندگان مس با اعتماد به نفس بیشتری با تارگت های ۵۷۰۹ و ۵۶۴۳ در نمودار زیر وارد بازار خواهند شد.

در نمودار بعدی امروز برای قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن تا سطح حمایت ۱۹۴۸ کاهش یابد و بعد از آن با شکست این سطح حمایت تا سطح حمایت بعدی ۱۹۳۴ ریزش کند که این حرکت نزولی را بررسی سطوح فیبوناچی پروجکشن و امواج الیوت ویو نشان داده است.

همانطور که در چارت پایین دیده می شود این چرخه پنج موجی از سطح ۱۸۴۸ در نزدیکی سطح مقاومت ۱۹۸۳ (خط فیبوناچی پروجکشن ۲۲۳٫۶ درصدی از روند افزایشی ۱۸۵۵ (پایین ترین سطح ۱۴ مارس ۲۰۱۷) تکمیل شده است و برای روزهای آینده احتمال اصلاح بیشتر قیمت به سوی کف موج ۴ به عبارتی تا سطح ۱۹۱۲ وجود دارد که این سطح محل برخورد قیمت به خط فیبوناچی ۱۰۰ درصدی می باشد.

با این حال هدف نزولی واقع بینانه را می توان در سطح ۱۹۳۴ در نظر گرفت و این در حالی است که در حرکت افزایشی تنها به شرط شکسته شدن سطح مقاومت ۱۹۵۶ (خط فیبوناچی پروجکشن ۱۷۶٫۴ درصدی) موجب افزایش کوتاه و جزئی قیمت آن به سوی سطح مقاومت ۱۹۶۲ دلار در هر تن (خط فیبوناچی ۱۸۶٫۴ درصدی) می شود که در چارت پایین مشاهده می فرمائید.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن مس در بازار بورس فلزات لندن

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن