تحلیل چشم انداز روزانه قیمت جهانی مس و آلومینیم بازار فلزات لندن

امروز برای قیمت جهانی مس در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن در نزدیکی سطح ۵۷۲۳ دلار در هر تن با مقاومت مهم روبرو شود و مقداری به سوی سطح حمایت ۵۶۲۸ اصلاح کند که این موضوع را بررسی امواج الیوت و سطوح فیبوناچی پروجکشن در چارت پایین به وضوح نشان داده است.

در نمودار تایم فریم یک ساعته زیر این سطح مقاومت و حمایت مس هر یک به ترتیب بر روی خطوط فیبوناچی پروجکشن ۸۶٫۴ درصدی و ۱۲۳٫۶ درصدی از موج نزولی c به عبارتی سومین موج از چرخه پنج موجی از سطح ۵۹۸۵ (بالاترین سطح ۳۰ مارس ۲۰۱۷) تشکیل شده اند و از نظر تحلیل تکنیکال موج فعلی در قالب موج چهارم به عبارتی موج d صورت گرفته است که می تواند بعد از تکمیل شدن آن در موج نزولی e قرار گیرد و به نرخهای پایین تر کاهش یابد.

از نظر تحلیل تکنیکال استراتژیک کاهش قیمت مس به پایین سطح ۵۶۸۹ تاییدی در جهت استمرار موج نزولی e به سوی سطح ۵۶۲۸ می باشد و این در حالی است که در صورت شروع حرکت صعودی تنها به شرط شکسته شدن سطح مقاومت ۵۷۲۳ به افزایش قیمت مس تا سطوح ۵۷۴۹ و ۵۷۸۶ می انجامد. در هر صورت برای امروز پیش بینی ما اصلاح قیمت مس در بازار بورس فلزات لندن تا سطح ۵۶۲۸ است که در چارت پایین این تارگت را به وضوح مشاهده می فرمائید. با هم منتظر می مانیم.

در چارت بعدی امروز برای قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن سطح حمایت ۱۹۵۵ را لمس کند و این احتمال می رود که با شکست این سطح با کاهش بیشتری تا سطح حمایت بعدی ۱۹۴۶ مواجه شود و این امکان وجود دارد که قیمت این فلز در ناحیه مقاومت ۱۹۶۴ اندکی استراحت نماید و بعد از آن سرعت ریزش قیمت به نحو قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد.

موج اصلاحی قیمت آلومینیم آلیاژی از سطح ۱۸۹۲ (پایین ترین سطح ۱۸ آوریل ۲۰۱۷) به احتمال زیاد در نزدیکی سطح مقاومت ۱۹۶۴ پایان یافته است که این سطح محل برخورد قیمت به خط فیبوناچی پروجکشن ۱۱۴٫۶ درصدی از موج افزایشی c می باشد که سومین موج از چرخه سه موجی از سطح ۱۸۹۵ (پایین ترین سطح ۱۲ آوریل ۲۰۱۷) به این سو می باشد.

این در حالی است که در حرکت افزایشی تنها به شرط شکست سطح مقاومت ۱۹۶۴ (خط فیبوناچی پروجکشن ۱۱۴٫۶ درصدی) سیگنالی در جهت استمرار موج افزایشی c به سوی سطوح ۱۹۶۹ و ۱۹۷۹ می باشد. در نمودار روزانه شانس افزایش قیمت آلومینیم آلیاژی کم است و برای امروز چنانچه طبق تحلیل تکنیکال ارائه شده پتانسیل کاهش قیمت ایجاد گردد، تارگت های نزولی در کوتاه مدت به ترتیب سطوح ۱۹۵۵ و ۱۹۴۶ دلار در هر تن خواهند بود که در نمودار بعدی به وضوح مشاهده می فرمائید.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن مس در بازار بورس فلزات لندن

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن