تحلیل چشم انداز روزانه قیمت جهانی مس و آلومینیم بازار فلزات لندن

امروز برای قیمت جهانی مس در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن سطح حمایت ۵۶۴۱ دلار در هر تن را تاچ کند و شانس شکست آن و ریزش بیشتر قیمت آن تا سطح حمایت بعدی ۵۵۹۹ زیاد است.

همانطور که در چارت پایین دیده می شود این سطوح حمایت هر یک به ترتیب بر روی خطوط فیبوناچی ریتریسمنت ۵۰ درصدی و ۳۸٫۲ درصدی از موج نزولی ۵۸۲۰ (بالاترین سطح ۲ مه ۲۰۱۷) به ۵۴۶۲ (پایین ترین سطح ۸ مه ۲۰۱۷) تشکیل شده است.

براساس تجزیه و تحلیل سطوح فیبوناچی سطح مقاومت قیمت مس بر روی ۵۶۸۳ وجود دارد که در واقع حرکت اصلاحی فعلی به خاطر برخورد قیمت به سطح مقاومت ۵۶۸۳ بوده است که مماس با خط روند نزولی رسم شده در چارت پایین می باشد.

به باور ما قیمت مس می بایست برای تجمیع انرژی ابتدا کمی به ترتیب به سطوح حمایت ۵۶۴۱ یا ۵۵۹۹ اصلاح کند تا بعد از آن بتواند دوباره سطح مقاومت ۵۶۸۳ را لمس کند. لازم به ذکر است در حرکت صعودی چنانچه سطح مقاومت ۵۶۸۳ با قدرت شکسته شود سیگنال خرید تا سطح مقاومت بعدی ۵۷۳۵ صادر خواهد کرد که در چارت پایین مشاهده می فرمائید.

در نمودار بعدی امروز برای قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن سطح حمایت ۱۹۳۰ را بشکند و تا سطح حمایت بعدی ۱۹۱۸ ریزش داشته باشد که این موضوع را بررسی تجزیه و تحلیل سطوح فیبوناچی ریتریسمنت و واگرایی کاهشی در اندیکاتور یک ساعته مک دی (MACD) نشان داده است.

همانطور که در چارت پایین دیده می شود این سطوح حمایت قیمت آلومینیم آلیاژی هر یک به ترتیب بر روی خطوط فیبوناچی ریتریسمنت ۶۱٫۸ درصدی و ۵۰ درصدی از موج نزولی ۱۹۷۳ (بالاترین سطح ۲۷ آوریل ۲۰۱۷) به ۱۸۶۲ (پایین ترین سطح ۱۰ مه ۲۰۱۷) تشکیل شده اند.

از نظر تحلیل تکنیکال واگرایی کاهشی در اندیکاتور مک دی (MACD) نیز اشاره به این موضوع دارد که خریداران کمی خسته شده اند و بعید به نظر می رسد قیمت بدون تشکیل حرکت اصلاحی بتواند از سطح مقاومت ۱۹۴۶ با قدرت عبور کند. در حرکت صعودی تنها به شرط شکسته شدن سطح مقاومت ۱۹۴۶ موجب افزایش قیمت آلومینیم آلیاژی تا سطوح ۱۹۵۷ و ۱۹۷۳ دلار در هر تن خواهد شد که در چارت بعدی مشاهده می فرمائید.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن مس در بازار بورس فلزات لندن

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن آلومینیم آلیازی در بازار بورس فلزات لندن