تحلیل چشم انداز روزانه قیمت جهانی مس و آلومینیم بازار فلزات لندن

امروز برای قیمت جهانی مس در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن تا سطح مقاومت ۵۷۳۵ دلار در هر تن صعود کند که این حرکت افزایشی را شکسته شدن سطح مقاومت ۵۶۸۳ بر روی خط فیبوناچی ریتریسمنت ۶۱٫۸ درصدی از موج نزولی ۵۸۲۰ (بالاترین سطح ۲ مه ۲۰۱۷) به ۵۴۶۲ (پایین ترین سطح ۸ مه ۲۰۱۷) تایید کرده است.

از نظر تحلیل تکنیکال سطح مقاومت بعدی بر روی ۵۷۳۵ قرار دارد که اگر به هر دلیلی با قدرت بتواند از این سطح عبور کند سیگنال خرید با هدف ۵۷۷۱ صادر خواهد کرد و این سطح بر روی خط فیبوناچی ریتریسمنت ۸۶٫۴ درصدی به وضوح مشخص شده است.

براساس آن چیزی که در چارت یک ساعته مشاهده می شود قیمت مس سرانجام توانست خود را بالای خط روند نزولی تثبیت کند و چنانچه بتواند از سطح مقاومت ۵۷۳۵ عبور کند خریداران بیشتری را وارد بازار خواهد کرد در غیر این صورت ممکن است دوباره پایین ترین سطح دیروز یعنی سطح ۵۶۳۵ را تاچ کند.

برای امروز تنها کاهش قیمت به سطح ۵۶۶۹ منجر به فرود قیمت به سطح ۵۶۴۱ (خط فیبوناچی ریتریسمنت ۵۰ درصدی) می شود. در نمودار تایم فریم یک ساعته زیر، روند احتمالی حرکت آتی قیمت مس و هدف بعدی آن به وضوح مشخص شده است.

در نمودار بعدی برای قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن دوباره به سوی سطح حمایت ۱۹۴۰ کاهش یابد و اگر این سطح حمایت شکسته شود منجر به صدور سیگنال فروش و کاهش قیمت تا سطح حمایت بعدی ۱۹۳۳ می شود.

همانطور که در چارت پایین دیده می شود این سطح حمایت ۱۹۴۰ بر روی خط فیبوناچی پروجکشن ۳۸٫۲ درصدی از موج افزایشی C یعنی سومین موج از چرخه سه موجی از سطح ۱۹۰۱ (پایین ترین سطح ۱۸ مه ۲۰۱۷) قرار دارد. واگرایی کاهشی ایجاد شده در اندیکاتور ۳۰ دقیقه پایین به استمرار موج اصلاحی اشاره دارد.

این در حالی است که سطح مقاومت بر روی ۱۹۵۰ دیده می شود که اگر با قدرت شکسته شود موجب تقویت قیمت آن به سوی سطح مقاومت بعدی ۱۹۵۷ می شود که این سطح بر روی خط فیبوناچی پروجکشن ۶۱٫۸ درصدی مشخص شده است.

بنابراین یکبار دیگر، تمرکز بازار به ادامه روند نزولی برای شکستن سطح حمایت ۱۹۴۰ و پس از آن حمایت ۱۹۳۳ است و تا زمانیکه قیمت آلومینیم آلیاژی زیر سطح مقاومت ۱۹۵۰ قرار دارد، حرکت نزولی و با تارگت اولیه ۱۹۴۰ و پس از آن سطح ۱۹۳۳ دلار در هر تن پیش بینی می شود که در چارت بعدی مشاهده می فرمائید.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن مس در بازار بورس فلزات لندن

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۳۰ دقیقه قیمت جهانی هر تن آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن