تحلیل چشم انداز روزانه قیمت جهانی مس و آلومینیم بازار فلزات لندن

امروز برای قیمت جهانی مس در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن دوباره سطح حمایت ۵۵۹۹ دلار در هر تن را لمس کند و سیگنال فروش صادر کند که این موضوع را بررسی امواج الیوت ویو و سطوح فیبوناچی ریتریسمنت در چارت پایین نشان داده است.

براساس آن چیزی که در چارت پایین دیده می شود این سطح حمایت ۵۵۹۹ بر روی خط فیبوناچی ریتریسمنت ۳۸٫۲ درصدی از موج نزولی ۵۸۲۰ (بالاترین سطح ۲ مه ۲۰۱۷) به ۵۴۶۲ (پایین ترین سطح ۸ مه ۲۰۱۷) قرار دارند که باعث تشکیل حرکت اصلاحی به سوی سطح مقاومت ۵۶۸۳ شده است که این حرکت صرفا یک حرکت اصلاحی در موج b می باشد یعنی دومین موج از چرخه سه موجی از سطح ۵۷۶۸ (بالاترین سطح ۲۵ مه ۲۰۱۷) در نظر گرفته می شود.

از منظر تحلیل تکنیکال به باور ما این موج b بزودی وارونه خواهد شد و در موج نزولی c به ترتیب به سطوح ۵۶۴۱ و ۵۵۹۹ سیگنال فروش صادر خواهد کرد و این در حالی است که در حرکت صعودی تنها شکسته شدن سطح مقاومت ۵۶۸۳ و تثبیت کندل دو ساعته بالای آن موجب تقویت قیمت مس به سطح ۵۷۳۵ می شود. از این رو پیش بینی می شود قیمت مس در نزدیکی سطح ۵۶۸۳ مورد مقاومت قرار گیرد و سپس به سمت پایین تغییر مسیر دهد و به سطح ۵۵۹۹ کاهش یابد که در چارت پایین مشاهده می فرمائید.

در نمودار بعدی امروز برای قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن دوباره سطح حمایت ۱۹۱۵ را تاچ کند و احتمال شکست این سطح حمایت و ریزش قیمت آن تا سطح حمایت بعدی ۱۹۰۲ زیاد است.

براساس آن چیزی که در نمودار تایم فریم یک ساعته پایین مشخص است این سطوح حمایت هر یک به ترتیب بر روی خطوط فیبوناچی ریتریسمنت ۵۰ درصدی و ۶۱٫۸ درصدی از موج افزایشی ۱۸۶۲ (پایین ترین سطح ۱۰ مه ۲۰۱۷) به ۱۹۶۸ (بالاترین سطح ۲۶ مه ۲۰۱۷) تشکیل شده است.

از منظر تحلیل تکنیکال قیمت آلومینیم آلیاژی در موج نزولی C قرار دارد که سومین موج از چرخه سه موجی از سطح ۱۹۸۱ (بالاترین سطح ۳۰ مارس ۲۰۱۷) تشکیل شده است و بررسی سطوح فیبوناچی پروجکشن نشان می دهد که قیمت در این موج ممکن است تا سطح ۱۸۹۴ کاهش داشته باشد که این سطح محل برخورد قیمت به خط فیبوناچی پروجکشن ۶۱٫۸ درصدی می باشد.

در تعریف خطوط فیبوناچی پروجکشن ابزاری مانند فیبوناچی اکستنشن می باشد و نقاط بازگشت بیش از ۱۰۰ درصد بازگشت هر موج را نمایش می دهد با این تفاوت که میزان بازگشت تصحیح قیمت در یک موج برای بدست آوردن نقاط بالای ۱۰۰ درصد آن روند اهمیت دارد. لازم به ذکر است برای امروز هر گونه حرکت اصلاحی و افزایشی قیمت آلومینیم آلیاژی محدود به سطح مقاومت ۱۹۴۳ دلار در هر تن خواهد بود که در چارت بعدی مشاهده می فرمائید.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن مس در بازار بورس فلزات لندن

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن