تحلیل چشم انداز روزانه قیمت جهانی مس و آلومینیم بازار فلزات لندن

امروز برای قیمت جهانی مس در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن دوباره سطح مقاومت ۵۶۸۹ دلار در هر تن را لمس کند و اگر این سطح مقاومت با قدرت شکسته شود موجب تقویت و صدور سیگنال خرید تا سطح مقاومت بعدی ۵۷۲۵ می شود که در چارت پایین مشاهده می فرمائید.

همانطور که در چارت تایم فریم یک ساعته پایین دیده می شود این سطح مقاومت مس بر روی خط فیبوناچی پروجکشن ۶۱٫۸ درصدی از موج افزایشی c یعنی سومین موج از چرخه سه موجی از سطح ۵۶۰۲ (پایین ترین سطح ۳۰ مه ۲۰۱۷) تشکیل شده است. در نمودار زیر، روند احتمالی حرکت آتی قیمت این فلز و هدف بعدی آن به وضوح مشخص شده است.

از نظر تحلیل تکنیکال این موج در بیشترین حال نزولی خود از قدرت و توانایی زیادی برای رسیدن به سطح حمایت ۵۷۲۵ برخوردار است و اگر موج افزایشی c زیادی قوی نباشد ممکن است این موج در نزدیکی سطح مقاومت ۵۶۸۹ متوقف شود. بررسی سطوح فیبوناچی ریتریسمنت دیگر از موج نزولی ۵۸۲۰ (بالاترین سطح ۲ مه ۲۰۱۷) به ۵۴۶۲ (پایین ترین سطح ۸ مه ۲۰۱۷) نشان می دهد که مس موقتا به بالای سطح مقاومت ۵۶۸۳ رسیده است.

براساس این تجزیه و تحلیل فیبوناچی ریتریسمنت ممکن است تا سطح مقاومت بعدی ۵۷۳۵ صعود کند. لازم به ذکر است در حرکت نزولی سطح حمایت اولیه بر روی ۵۶۶۸ قرار دارد که اگر به هر دلیلی با قدرت شکسته شود منجر به کاهش قیمت مس تا سطح حمایت بعدی ۵۶۴۱ می شود که در چارت پایین به وضوح مشاهده می فرمائید.

در نمودار بعدی امروز برای قیمت جهانی آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن پیش بینی می کنیم قیمت آن ابتدا تا سطح مقاومت ۱۹۴۰ افزایش یابد و دوباره در مسیر کاهشی قرار گیرد و روند نزولی خود را از سر بگیرد که این موضوع را بررسی امواج الیوت ویو و سطوح فیبوناچی پروجکشن در چارت پایین نشان داده است.

براساس آن چیزی که در نمودار پایین مشاهده می فرمائید قیمت آلومینیم آلیاژی در موج نزولی C قرار گرفته است که سومین موج از چرخه سه موجی از سطح ۱۹۸۱ (بالاترین سطح ۳۰ مارس ۲۰۱۷) می باشد و بررسی سطوح فیبوناچی پروجکشن دیگر نیز سطح حمایت قیمت مس را بر روی ۱۹۰۸ نشان می دهد که موجب تشکیل این حرکت اصلاحی شده است که به باور ما این موج اصلاحی در نزدیکی سطح مقاومت ۱۹۴۰ پایان خواهد یافت و دوباره تحت فشارهای نزولی قرار خواهد گرفت.

از منظر تحلیل تکنیکال قیمت آلومینیم آلیاژی در این موج حداقل می تواند تا سطح ۱۹۰۸ ریزش داشته باشد و در بیشترین قدرت نزولی خود ممکن است تا سطح ۱۸۴۹ کاهش یابد. لازم به ذکر است سطح مقاومت اولیه بر روی ۱۹۴۰ دیده می شود که اگر به هر دلیلی شکسته شود موجب تقویت جزئی و اندک قیمت آن به سطح مقاومت ۱۹۵۰ می شود.

این در حالی است که در حرکت نزولی نفوذ قیمت به زیر سطح ۱۹۲۲ منجر به از سرگیری روند نزولی قیمت در موج C به سوی سطح ۱۸۹۴ دلار در هر تن خواهد شد که در چارت بعدی مشاهده می فرمائید. بازار به حرکت تکنیکی خود ادامه می دهد و همچنان با پتانسیل بالا، در انتظار اعلام یک حرکت باقی مانده است. در نمودار فوق، ابتدا حرکت اصلاحی کوتاه و پس از آن کاهش قیمت آلومینیم آلیاژی را پیش بینی می کنیم.

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن مس در بازار بورس فلزات لندن

نمودار روند تغییرات تایم فریم ۱ ساعته قیمت جهانی هر تن آلومینیم آلیاژی در بازار بورس فلزات لندن